Goode Friendes and Readers of Yn The Middel and readeres and scolers and teacheres and studentes arounde the globe of the Erthe, this is Galfridus ‘Le Vostre GC’ Chaucer of twytter (@LeVostreGC):
Yt doth fill my litel herte wyth gret happinesse to invyte yow to the sixthe (VIthe) yeare of a moost blisful and plesinge celebracioun.
On the first daye of Aprille, 2019, lat us make tyme to take joye yn alle langages that are callid ‘old,’ or ‘middel,’ or ‘auncient,’ or ‘archaic,’ or, alas, even ‘dead.’
Thys feest hath the name ‘Whan That Aprille Day.’ For thys yeare yt ys: 'Whan That Aprille Day 19.' Forget nat the -le yn Aprille. #WhanThatAprilleDay19
Ich do invyte yow to joyne me and manye othir goode folk yn a celebracioun across the entyre globe of the erthe. Yn thys celebracioun we shal reade of oold bokes yn sondrye oold tonges. We shal singe olde songes. We shal playe olde playes. Eny oold tonge will do, and eny maner of readinge. Al thogh thys holidaye dyd start wyth blogges and twyterres about Middel Englisshe, yet let that nat limit yn no waye the reache and capaciousnesse of thys growinge holidaye. Everye olde language, everye poeme, everye place, everye voyce. All are welcome that come wyth love and understandinge to all. All are welcome that looke to the studye of the past nat to proppe up dustye tradiciouns but ynstead to builde a bettir and more ynclusive and peaceful and lovinge future. We shal make merrye yn the magical dreamscape of 'social media,' and eke, yf we kan do yt, yn the material plane of the 'real worlde' as wel.
Ye maye, paraventure, wisshe to reade from the beginning of my Tales of Caunterburye, but ye maye also wisshe to reade of eny oothir boke or texte or scroll or manuscript that ye love. Ye maye even reade the poetrye of John Gower yf that ys yower thinge.
What are sum wayes to celebrate Whan That Aprille Daye?
Gentil frendes, yf yt wolde plese yow to celebrate Whan That Aprille Daye 2019, ye koude do eny of the followinge. Be sure to use the hasshe-tagge #WhanThatAprilleDay19 on yower poostes of twytter and facebooke and blogge.
• Counte downe to Whan That Aprille Daye wyth postes and readinges.
• Maken a video of yowerself readinge (or singinge! or actinge!) and share yt on the grete webbe of the internette.
• Planne a partye at yower classroome or hous to celebrate oolde langages, and poost pictures to the ynternette.
• Read auncient langages to yower catte, and the catte shal be moost mirthful.
• Make sum maner of cake or pastrye wyth oold wordes upon yt, and feest upon yt wyth good folke and share pictures of yower festivitee. (And yet beware the catte that shal seke to eaten of the icinge yn the hours of derkenesse bifor the celebracioun.)
• Yf ye be bold, ye maye wisshe to share yower readinge yn publique, yn a slam of poesye or a nighte of open mic. (Bringe the catte?)
• Yf ye worke wyth an organisatioun or scole, ye maye wisshe to plan sum maner of event, large or smal, to share writinge yn oold langages. (Policy for cattes at eventes?)
• And for maximum Aprillenesse, marke all tweetes and poostes wyth the hashtagge #WhanThatAprilleDay19 – remember the ‘Whan’ and ‘Aprille.’
What ys the poynte of Whan That Aprille Daye?
Ower mission ys to celebrate al the langages that have come bifor, and alle their joyes and sorrowes and richesse.
Ower mission ys to remynde folk of the beautye and grete lovelinesse of studyinge the wordes of the past. And thys ys for the mulitpicitye of wordes, of manye tonges, and no tonge ys bettir than eny othir and everich tonge ys belovid of all othirs. And eke ower mission ys to bringe to mynde the importaunce of supportinge the scolership and labour that doth bringe thes wordes to us. To remynde folk to support the techinge of paleographye and of archival werke and eek, ywis, the techinge of thes oold langages. To remynde folk of the gret blisse and joye of research libraryes and the gret wysdam and expertyse of the libraryans that care for them across the centuryes. To call to mynde the fundinge of the humanityes, the which ys lyke the light of the sonne on the plantes of learninge and knowledge. For wythout al of thes thinges, the past wolde have no wordes for us and we wolde be left mirtheless.
Ower mission ys also to have ynogh funne to last until next Whan That Aprille Daye.
Note that thys event doth also coincide wyth Aprille Fooles Daye, the which ys prettye awesome by cause we do love thes langages and alle who love are yn sum maner also fooles.
Ich do hope wyth al myn herte that that sum of yow good folke will joyne me on thys April fyrste for readinge and celebratinge and foolinge. Lat us maken melodye on #WhanThatAprilleDay19
Wyth muchel love and admiracioun